Spor 2 11.00 - 12.00

Smart affiliate skalering: Få den dobbelte indtægt, med det halve arbejde

Når du som affiliate har fundet nicher og metoder der virker, så er det næste logiske skridt, at begynde at kigge efter skaleringsmuligheder.

Hvordan kan der laves mere af det samme? Hvordan kan det gøres hurtigere? Skal man udvide sin niche eller begynde at arbejde på andre sprog?

Når man begynder at skalere, så er det vigtigt, at arbejde smart med processen. Ting kan løbe hurtigt og indtægten kan eksplodere, men det kræver også, at du har systemer og kontroller på plads, så det ikke løber løbsk.

Om Mads Bukholt

Mads er 29 år og har bl.a. en historik i den vanvittigt succesfulde Rocket Internet koncern (skabte fx. Zalando) og sidder i dag som Managing Director for Nordeuropa hos Global Savings Group (GSG).

Mads arbejder udelukkende med affiliate marketing og primært med et hav af rabatkodesider. GSG arbejder i 23 forskellige lande, har 7 brands, 8 kontorer og 400 ansatte. De hjælper deres samarbejdspartnere med at omsætte for flere hundrede millioner Euro om året.

Så er der nogen der kender til skalering, så er det Mads.

Bestil din billet til Affiliate Camp 2018